Diensten

Een Professional Organizer kan op verschillende gebieden werkzaam zijn, ik richt me met name op de particulieren en de zorgmarkt. Bekijk hier mijn aanbod van diensten.

Start » Diensten

Opruimen & organiseren

Grote kans dat het bij jou ook gebeurt: te veel spullen, maar te weinig tijd om op te ruimen. Door te ordenen – bepalen wat je op welke plek bewaart – maak je opruimen al een stuk makkelijker. Een vaste plaats voor spullen zorgt ervoor dat deze makkelijk te vinden en weer op te bergen zijn. Opruimen kost tenslotte minder tijd dan zoeken.

Wat levert het je op?

  • Overzicht van alle spullen in je huis
  • Rust in je hoofd
  • Minder zoeken en meer tijd om leuke dingen te doen
  • Structuur in je huishouden

Administratie

Iedereen heeft ermee te maken: de “administratie”. Denk alleen al aan de belastingaangifte, iets wat voor veel mensen stress kan geven. Hoe zorg je ervoor dat je administratie op orde is en blijft? Een eenvoudig administratiesysteem kan bijvoorbeeld al een verschil maken. Denk ook aan de administratie die bij een Persoonsgebonden Budget (PGB) komt kijken. Hoe houd je overzicht en draai jij je hand niet om voor controle van een zorgkantoor?

Wat levert het je op?

  • Overzicht in financiën, zoals je inkomsten en uitgaven
  • Rust in je hoofd
  • Meer tijd over voor leuke dingen
  • Structuur in je administratie

Plannen & agenda

Een overvolle agenda, tijd tekort, weinig momenten voor jezelf en onvoldoende ruimte om leuke dingen te doen. Het heeft allemaal te maken met je planning en organisatie. Heb je vaak het gevoel dat een dag niet genoeg uren heeft om alle afspraken na te komen? En vind je het lastig om prioriteiten te stellen? Ik help je om keuzes te maken, zodat je meer structuur en overzicht in je taken krijgt.

Wat levert het je op?

  • Duidelijke afspraken en overzicht in taken
  • Rust in je hoofd
  • Meer tijd voor jezelf
  • Beter plannen van je tijd

Huishouden

Het huishouden kan een complete dagtaak zijn. Door efficiënt en effectief te plannen, creëer je overzicht in steeds terugkerende taken. Zo houd je meer tijd en energie over voor leuke dingen. Dan ben je eens vroeg klaar en heb je de rust om lekker te gaan lunchen of shoppen. Waar je eerst zat te stressen om de was, strijk en noem maar op kun je nu genieten van een schoon en opgeruimd huis, zonder dat het je meer tijd kost dan nodig is.

Wat levert het je op?

  • Duidelijke afspraken en overzicht in taken
  • Rust in je hoofd
  • Beter plannen van je tijd
  • Structuur in je huishouden

Mantelzorg

Heb je een beperking en woon je zelfstandig, maar kun je wel wat extra hulp gebruiken? Dan kom ik graag bij je langs. Ik help je met het organiseren van je huishouden, administratie en het plannen van je dagelijkse activiteiten. Ook mantelzorgers kan ik adviseren en ondersteunen. Niet alleen op het gebied van zorg, maar ook wat betreft alle zorgregels waar de zorgvrager veelvuldig mee te maken heeft.

Wat levert het je op?

  • 1-op-1 begeleiding bij de zorgvrager thuis
  • Werken aan oplossingen op basis van je begeleidingsplan
  • Samen knelpunten analyseren
  • Praktische tips en persoonlijke adviezen
  • Oefenen van vaardigheden
  • Meer zelfredzaamheid
  • Beter meedoen
  • Stok achter de deur
  • Zelfstandig blijven wonen

Persoonsgebonden budget (PGB)

Wanneer je een Persoonsgebonden Budget (PGB) hebt met een indicatie voor “individuele begeleiding” kunnen de diensten van een Professional Organizer vanuit hier betaald worden. Deze diensten zijn vrijgesteld van BTW. Meer informatie over het PGB kun je vinden bij PerSaldo, het CIZ of de SVB.

Verhuizen

Tijdens een verhuizing komt er veel op je af. Je hebt een hoop dingen te regelen en soms is het lastig waar je moet beginnen. Ook moet je aan veel tegelijk denken. Dat maakt verhuizen stressvol. Van in- en uitpakken tot het kopen van verhuismaterialen en het aanpassen van je adres. Stel je alleen al voor wat er allemaal bij komt kijken als je kleiner gaat wonen. Ik help je met de dingen die moeten gebeuren. Stap voor stap gaan we aan de slag.

Wat levert het je op?

  • Begeleiding bij het maken van keuzes ‘wat gaat mee en wat niet’
  • Meer rust, omdat er een planning ligt voor het hele verhuistraject
  • Hulp bij in- en uitpakken van alle spullen en het inrichten van kasten en ruimtes
  • Een frisse en stressvrije start in je nieuwe huis